fredag den 29. marts 2013

Links + Projekter

Så fik jeg langt om længe taget mig sammen til, at få langt lidt ind under links-fanen, samt omdøbt "Guides" til "Projekter". Meningen var oprindelig at jeg selv ville udarbejde diverse mod-guides, dog har jeg aldrig fået taget mig sammen til at komme i gang med dette. I stedet vil jeg med tiden fylde nogle brugbare links ind under links-fanen, hvor man så kan samle viden, når det kommer til modding af konsoller.

Under fanen "Projekter", har jeg samlet alle de indlæg og videoer jeg har udarbejdet i forbindelse med diverse konsolerelaterede projekter. Meningen er at alt er samlet ét sted, og nemmere at navigere rundt i. Dett er jo som bekendt en blog, hvilket så vil sige at den er struktureret en smule andreledes, i forhold til en almindelig hjemmeside. Ved hjælp af dette "Projekt" faneblad, vil jeg så kompenserer for dette.

Kom gerne med forslag til eventuelle links som jeg bør skrive på :)