lørdag den 27. juli 2013

Billeder af samlingen

Lige et par billeder af, hvordan konsolsamlingen ser ud p.t. Dags dato består samlingen af 54 forskellige konsoller, hvilket inbefatter forskellige modeller og farver af samme konsol, samt Pong maskiner. Fordelt på disse maskiner er så 946 spil, hvilket også indebærer forskellige versioner af samme spil, som fx black label / Platinum.

Første billede viser vores stue, hvor selve gamingen foregår. Det er på denne 42" Philips, at jeg høster Achivements og Trophies :D Derudover bliver denne brugt til Wii U. Kort fortalt er dette stedet hvor alle de nyere spil bliver nørdet.

Til venstre for TV´et hænger en hjemmebygget hylde, med plads til 5 x 20 spil (i DVD-cover størrelse). Denne er fyldt op med X360 spil. Over TV´et hænger der ligeledes en hylde - bygget med plads til 50 SMS / SMD spil - som indeholder de resterende X360 spil, samt Wii U + PS3 spil.



Når der skal nørdes retro, bliver dette B&O TV brugt. Det viser glimrende farver, og fungerer fint med ældre light-gun shooters. Derudover viser det et flot 60Hz bilelde, hvilket 42"eren ikke er så glad for.




Inde i soveværelser opbevarer jeg hovedparten af min samling. Hvor spillene i stuen alle er current gen spil, så er denne del af samlingen mere retro minded. I de brune PostDK kasser i bunden, opbevarer jeg de konsoller, som jeg ikke har original emballage til.




Til sidst er billede af mine hjemmebyggede Neo Geo konsoller.