onsdag den 3. oktober 2012

Projekt: Consolized Hyper Neo Geo 64 #3

I dag har jeg lige fået målt strømforbruget på min Hyper 64. Grunden til dette er at jeg vil have bygget en intern strømforsyning, i stil med den der sidder i min CMVS.

Jeg havde egentlig regnet med at den slugte mange ampere, eftersom manualen indikere dette. Faktum er dog en anden (heldigvis).

Jeg har testet det med spillet Fatal Fury, og resultatet er følgende:


  • +5V´en ligger og svinger ved cirka 3,1A, og jeg så den max på 3,15A
  • +12V´en ligger stabilt på 0,13A


Eftersom jeg kun har spillet Fatal Fury, kan jeg ikke udtale mig om, om strømforbruget stiger yderligere ved brug af andre spil. Jeg går dog ud fra, at andre spil ikke vil påvirke tallet markant.

Lidt dokumentation:



Herfra må næste skridt være at få bygget strømforsyningen sammen :)