mandag den 23. september 2013

#Gamle Konsoller 1 + 2

I løbet af den sidste uge, har jeg startet en ny serie af videoer op, på min Youtube channel. Denne serie minder om #Gamle Spil -serien, men fokuserer i stedet på selve konsollen. Serien har jeg valgt at kalde #Gamle Konsoller.

Den første video omhandler min første håndholdte konsol jeg fik som barn. Her er der tale om Nintendo´s håndholdte succes, nemlig deres Game Boy.



Den efterfølgende video omhandler den første "TV konsol" jeg købte som barn, en Sony PlayStation. Denne maskine har en super plads i mit hjerte, fordi jeg brugte mine opsparede håndører, tjent som avisbud, på at købe maskinen. Efterfølgende stod jeg før op hver morgen, for at spille Porsche Challenge :)



Har du ønsker til hvad de kommende #Gamle Konsoller afsnit skal indeholde af fokus, så smid gerne en kommentar :)