torsdag den 19. september 2013

Portal 2 Bookends

Her for nogle dage siden fik jeg en flot gave af min kone. Hun ved jo godt, at jeg er en smule nørdet og ligeledes at Portal spillene er nogle spil, som jeg holder utrolig meget af. Det første Portal spil, har jeg spillet igennem adskillige gange, inklusiv stort set alle de fan-byggede maps dertil.


Portal 2 har jeg ligeledes spillet igennem, både på X360 og PS3. Dette hænger muligvis også lidt sammen med at jeg er en trophy / achievement whore :P

Nok om det, videre til gaven som min kære hustru gav mig.


En fin kasse med 2 stk. bogstøtter. Nu hænger situationen dog sådan sammen at jeg ikke læser voldsomt meget, men eftersom der er en smule lighed i hvordan en bog og et spil er udformet, tænkte jeg at disse bogstøtter i stedet kunne bruges som spilstøtter!


Sådan ser de ud, og jeg må sige at kvaliteten virker til at være lækker.


Som sagt havde jeg ikke nogle bøger jeg lige ville bruge til formålet, og jeg ville ligeledes gerne have dem stående ved resten af mine nørdede ting i stuen, hvor jeg kan nyde synet af dem. Jeg flyttede lidt rundt i strukturen af spillene, og det endte med at jeg valgte at bruge dem til at samle den del af mine Special Edition´s, som står i stuen, og som fylder mere end et normalt DVD cover i størrelsen.


Et billede som viser den anden vide, hvor den fine Portal-mand er på vej ud af en blå portal.


Til sidst et billede forfra, som viser hvordan det ser ud i praksis, og som helhed.

Mange tak til min dejlige hustru for denne fine gave!