søndag den 31. august 2014

Nye billeder af samlingen

Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har lavet en video med min samling, og har i mellemtiden opnået et par hyggelige milepæle. Først og fremmest har samlingen rundet det magiske gamertal 1337, med købet af Diablo 3 (PS4). I skrivende stund består samlingen af 1338 spil.

Derudover er en af mine fokusområder i samlingen, at få fat i et komplet Nintendo 64 PAL-sæt, som består af 243 spiltitler. Her har jeg rundet 25% grænsen, og ejer dermed hvert fjerde Nintendo 64 spil! Denne del er i skrivende stund oppe på 61 titler, hvor der desuden er et spil på vej.

Her følger der et par billeder af min samling. Denne er i store træk delt op i 2 dele, hvor alt det nyere står i stuen, hvorimod alt det ældre står i soveværelset.


Alteret i stuen.

Det første billede viser vores stue. Det er her jeg bruger det meste af gamingtiden. Det hænger også sammen med, at 95% af min gamingtid, omhandler HD gaming.


Min side af sengen.

Højre del af samlingen.
 
Venstre del af samlingen.


Mit herlige B&O TV, som bruges til retrogaming i soveværelset.

Nogle consolized maskiner, C64 + udstyr, samt mere.

Sådan ser mit samling ud i dag, d. 31. august 2014.