lørdag den 27. december 2014

PlayStation TV konkurrence - Jeg vandt!

Jeg har igennem længere tid godt kunne tænke mig en PS Vita, dog ved jeg også med mig selv, at jeg hurtigt bliver træt af at game på håndholdte konsoller. Da Sony annoncerede, at PlayStation TV ville blive udgivet i Europa her i år, blev jeg ganske glad. Endelig ville det være muligt, at spille PS Vita spil på min 42" fladskærm.

Jeg ville egentlig vente med at anskaffe en PSTV til den faldt i pris, eller kom på tilbud. Ligeledes ville jeg gerne se, at flere af de Vita spil jeg gerne ville spille, blev patchet til at kunne afvikles på en PSTV.

En dag først i december, så jeg på GentlemanGaming.dk, at de kørte en julekonkurrence, hvor det var muligt, at vinde en PSTV. Det man skulle gøre for at vinde, var at "skrive den bedste konsolsang". Jeg valgte i den forbindelse, at jeg ville forsøge mig som rapper, eftersom denne musikgenre altid har tiltalt mig, og skrev en rap, med konsol som emne. Mit bidrag kan ses herunder:



Jeg var heldig, at GentlemanGaming staben udråbte mit bidrag som vindersang d. 19 december 2014. I dag kom posten så forbi, med den lækre PSTV bundle! Som jeg gør engang imellem, valgte jeg også denne gang, at lave en unboxing video af produktet. Denne unboxing kan ses her:



På kassen, står der hvad denne bundle burde indeholde. Desværre viser det sig, at det 8GB memorycard mangler. Mit bedste bud er, at der er tale om en ganske almindelig pakkefejl, hvor en medarbejder har glemt at smide et memorycard med i pakken. Jeg har kontaktet PlayStation DK, og gjort dem opmærksom på problemet. Jeg håber på, at det hurtigt bliver ordnet, evt. ved at de blot eftersender mig et memorycard.

Afslutningsvis, skal der lyde en stor tak til GentlemanGaming.dk for produktet. Det har været sjovt at deltage, og endnu sjovere at vinde! Mange tak!