lørdag den 4. april 2015

Dedikeret gameroom endelig på plads!

Så skete det endelig, at jeg fik etableret mig i et gameroom!

Jeg har gennem de seneste 12 år samlet på spillekonsoller og spil. Specielt efter jeg blev far for cirka 4 år siden, er samlingen steget voldsomt, hvilket også har medført pladsproblemer. Indtil nu, har min løsning været, at have størstedelen af samlingen stående i soveværelset, hvilket underligt nok, har været til stor frustration for min kone, eftersom hun mente, at soveværelset blev mindre romantisk af, at den ene væg var fyldt med spil. Foruden det havde jeg cirka 300 spil stående i stuen, hvor jeg ligeledes havde diverse konsoller tilsluttet. Hjørnet af stuen, blev ligeledes stedet, hvor den slotte PS3 kiosk kunne stå.

Her i påsken, har vi så ommøbleret vores lejlighed, med det resultat, at det mindste værelse - vores datters gamle børneværelse - blev frigjort, så dette kunne blive mit gameroom. Dette har resulteret i en win/win, eftersom min kone nu slipper for at kigge på alle mine herlige maskiner og spil, samtidig med at vores datter har fået et større værelse. Vores store stue, er derimod blevet delt op, så den nu agere både stue og soveværelse, adskilt af en rumdeler. Min kone har fået et rummelig og lyst soveværelse, så alt i alt, er alle glade!

Jeg har lavet en video, hvor jeg fremviser mit nyetablerede gameroom. Enjoy!


I skrivende stund, består min samling af 1470 forskellige spil og 76 forskellige maskiner :)